Budget | Primitief | Na wijziging | Verwacht | Bijstelling |
Lasten | 6.156 | 6.100 | 6.124 | 24 |
Baten | 324 | 321 | 345 | 24 |
Saldo (- = nadeel) | -5.832 | -5.779 | -5.779 | 0 |
Doelstellingen
Terug naar navigatie - Doelstellingen2.1 Fietsgebruik woon-werk
2.2 Kruising Nieuwstraat-Kromstraat
2.3 Doorstroming Kempenbaan (Oost en West)
2.3.1 West: De nieuwe aansluiting en Kempenbaan zijn opengesteld voor verkeer.
Meetindicatoren: Kempenbaan West: Weg open voor verkeer.
Het project is volledig gerealiseerd. In Q1 2023 wordt het oplevertraject afgerond.
2.3.2 Oost: Ontwerpfase wordt afgerond en de realisatie wordt gestart.
Meetindicatoren: Kempenbaan Oost: Start realisatie.
De uitvoering is gestart, maar is nog afhankelijk van vergunningverlening voor de WNB-ontheffing die nodig is om de ontsluiting op de Run 2000 te bouwen. Deze ontsluiting is noodzakelijk om te starten met de reconstructie van de Kempenbaan inclusief de bouw van het ondergrondse mini-busstation. We lopen inmiddels vertraging op, maar proberen door middel van het uitwerken van een aantal scenario's de schade te beperken. We zijn hierbij volledig afhankelijk van besluitvorming van derden. We zijn hierover in overleg met college en de partners van het maatregelenpakket. De impact van de vertraging in tijd en geld maken wij in Q4 inzichtelijk.
2.4 Parkeren Citycentrum
2.5 Eindhoven Airport
2.6 Inzicht in verkeersongevallen
2.6.1 Aantal ongevallen met letsel (voertuig en fiets) (BBV)
2019: 16 (8,9%)
Activiteit nog niet gestart. 2021: 23 (14,7%)
2.6.2 Aantal ongevallen materieel (voertuig en fiets) (BBV)
2019: 163 (90,6%)
Activiteit nog niet gestart. 2021: 133 (84,7%)
2.6.3 Aantal dodelijke ongevallen (voertuig en fiets) (BBV)
2019: 1 (0,5%)
Activiteit nog niet gestart. 2021: 1 (0,6%)